فرمانده نیروی انتظامی:

مردم همیشه مدافع نظام و انقلاب هستند

۱۳۹۴/۱۱/۲۲ - ۱۲:۰۷:۱۴
کد خبر: ۳۷۲۲۲۵
مردم همیشه مدافع نظام و انقلاب هستند
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان نظام و انقلاب را ناامید کرد، گفت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی همیشه در صحنه حاضر و مدافع نظام و انقلاب هستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "حسین اشتری" در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در پاسخ به این سوال که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: مردم هر سال نسبت به سال گذشته پرشورتر در راهپیمایی حضور دارند و امروز نیز شاهد حضور گسترده مردم هستیم.

وی افزود: حضور میلیونی مردم بیانگر "انسجام ملی" و "وحدت" است و این موجب پیشرفت و اعتلای روزافزون کشور خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: این حضور گسترده مردمی و نمایش انسجام ملی موجب دلگرمی مسئولان نظام و ناامیدی دشمنان خواهد بود.

وی بیان کرد: انشاءالله این حضور گسترده و مقتدرانه را در انتخابات پیش رو نیز را شاهد باشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: مردم ولایت مدار ما همیشه در همه جا مدافع نظام و انقلاب بوده و هستند و همین عامل، دشمنان نظام و انقلاب را ناامید و ناکام می کند.

سردار اشتری همچنین در خصوص تفاوت حضور زنان پیش از انقلاب و پس از انقلاب در عرصه های مختلف مطرح کرد: پس از انقلاب شأن و جایگاه زنان "محترم" شد اما قبل از انقلاب حضور زنان، نمود ابزاری و تبلیغاتی داشت.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند:" مرد از دامن زن به معراج می رود" مطرح کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران جایگاه واقعی زنان مشخص و از ظرفیت و توانمندی آنان در همه عرصه ها با حفظ شأن و مقام زن استفاده شد.

وی با اشاره به حضور تاثیر گذار زنان در دوران دفاع مقدس گفت: زنان در پیشرفت و اعتلای کشور نقش ویژه ای دارند همان گونه که در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب نقش زنان غیرقابل انکار و موثر بود.

سردار اشتری اضافه کرد: امروز نیز زنان در پیشرفت کشور سهم ویژه و قابل توجهی دارند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در خصوص حضور نیروهای انتظامی در برقراری امنیت و برگزاری راهپیمایی 22 بهمن گفت: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت و آمادگی کامل برای برقراری امنیت نقش آفرینی می کند.

وی عنوان کرد: امروز نیز کارکنان نیروی انتظامی با توان قوا برای برگزاری هر چه با شکوهتر راهپیمایی تلاش کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز