سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به برنا خبر داد:

حریق در کارگاه تولید لوازم چوبی حادثه‌ساز شد

۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۱۲:۵۸:۲۴
کد خبر: ۳۷۲۴۶۶
حریق در کارگاه تولید لوازم چوبی حادثه‌ساز شد
سید جلال ملکی از آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید لوازم چوبی خبر داد و گفت: این آتش‌سوزی گسترده خسارات مالی زیادی برجای گذاشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگارحوادث خبرگزاری برنا، اظهار داشت در ساعت 22:21 شب گذشته آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک کارگاه تولیدی لوازم چوب در شهرک مرتضی‌گرد به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی تصریح کرد: 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای تانکر آب و سایر تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی بیان داشت: محل آتش‌سوزی در یک ساختمان 5 طبقه در حال ساخت بود که در تمامی طبقات انبوهی از لوازم چوب و پارچه بود و در طبقه اول مقداری چوب ام دی اف قرار داشت که در طبقه اول آتش‌ کاملاً شعله‌ور و در حال سرایت به طبقات دیگر بود و حریق ازطریق یونولیت‌های سقف به طبقات دیگر سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با اشاره به وسعت آتش گفت: آتش نشانان برای نجات ساکنان مجبور به شکافتن دیوار شدند. 3 کارگر افغانی حدوداً 24-23 ساله در این ساختمان گرفتار شده بودند که 2 نفر از آنها در لحظات اولیه از ساختمان خارج شدند و نفرسوم به دلیل مصدومیت در داخل آتش گرفتار شده بود و از ناحیه پا دچار سوختگی شد؛ با تلاش مأموران آتش‌نشانی وی نیز از محل آتش‌سوزی نجات یافت و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی در پایان با بیان اینکه این حادثه خسارات مالی زیادی برجای گذاشت، عنوان کرد: این عملیات در ساعت 1:47 به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز