مدیرعامل اتوبوسرانی تهران خبر داد:

بهره برداری خط ویژه مسیر شهید مطهری - شهید بهشتی

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۹:۱۵
کد خبر: ۳۷۲۶۶۷
بهره برداری خط ویژه مسیر شهید مطهری - شهید بهشتی
مدیرعامل اتوبوسرانی تهران از بهره برداری خط ویژه اتوبوس در مسیر خیابان شهید بهشتی- شهید مطهری تا پایان سال خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، پیمان سنندجی با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی یکی از راهبردهای جدی مجموعه مدیریت شهری است، گفت:‌ چندی پیش لایحه پیشنهادی ایجاد خط ویژه اتوبوس از ابتدای خیابان شهید مطهری در مسیر رفت و خیابان شهید بهشتی در مسیر برگشت به شورای شهر ارائه شد و به تصویب رسید .

وی افزود: عملیات خط کشی و جداسازی این دو خیابان برای ایجاد مسیر ویژه حرکت اتوبوس ها نیز انجام شده است.

سنندجی با اشاره به اینکه خط فرامنطقه ای مطهری - بهشتی به زودی و تا پایان سال 94 در تهران به بهره برداری می رسد،‌ تاکید کرد: عملیات اجرایی این خط در مراحل پایانی است و برخی تجهیزات اعم از سرپناه ها و دیگر موارد عمرانی در دست ساخت هستند.

وی با تاکید بر اینکه این خط به دنبال پروژه 5 خط فرامنطقه ای در تهران احداث می شود، گفت: خطوط فرا منطقه ای ،‌خطوطی ویژه هستند اما بدون جداکننده و محدودیت هایی که در خطوط بی آر تی است، در این خطوط وجود ندارد و در بخش هایی از مسیر نیز اتوبوس ها در کنار سایر خودروها تردد می کنند.

به گفته سنندگی پیش بینی می شود با راه اندازی این خط که در جهت بر عکس ترافیک مسیر مطهری - بهشتی است، شاهد استقبال چشمگیر شهروندان از این خط باشیم.

سنندجی افزود: 5 خط فرامنطقه ای با طول 54 کیلومتر در پایتخت احداث می شود که خط یک مسیر میدان جمهوری - کلاهدوز، خط 2 میدان هفت تیر - میدان صادقیه، خط 3 پایانه بیهقی - ابتدای فردوسی، خط 4 شهید بهشتی - شهید مطهری و خط 5 میدان راه آهن - شهرک والفجر را شامل می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز