کشف ۱۳۶ راس گوسفند از مخفیگاه سارقان

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۶:۰۲
کد خبر: ۳۷۲۷۳۵
کشف ۱۳۶ راس گوسفند از مخفیگاه سارقان
فرمانده انتظامی " چالدران " از دستگیری سارقان احشام و کشف 136 راس گوسفند مسروقه خبر داد .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ" درستی " اظهار داشت : در پی کسب خبری مبنی بر اینکه چند نفر به اسامی "امیر"، "چنگیز" و "احمد" اقدام به سرقت احشام از روستاهای شهرستان "چالدران" می کنند و در بازار به فروش می رسانند ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارقان احشام را شناسایی کنند؛ در استعلام های صورت گرفته مشخص شد که متهمان مذکور از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.

وی تصریح کرد : پس از شناسایی مخفیگاه متهمان ، ماموران به صورت نامحسوس، آنها را تحت نظر قرار داده و پس از کسب مجوز قضائی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ "درستی" ادامه داد : در بازرسی از مخفیگاه متهمان 136 راس گوسفند و پنج راس اسب مسروقه کشف و همچنین یک دستگاه خودرو که در کار سرقت از آن استفاده می شد ، توقیف شد .

به گفته وی،  برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی احشام یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ درستی با اشاره به اینکه در این راستا سه متهم دستگیر شدند ، تصریح کرد : متهمان در بازجویی های انجام شده به 12 فقره سرقت احشام از روستاهای این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالدران در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی ، تحویل مقامات قضائی شدند ، خاطر نشان کرد : عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری ها می‌باشد که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه به توصیه‌های پلیس را مورد تاکید قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز