ساختمان نیمه کاره طعمه آتش شد

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۶:۰۴
کد خبر: ۳۷۲۷۹۷
ساختمان نیمه کاره طعمه آتش شد
آتش سوزی در ساختمان نیمه کاره با تلاش آتش نشانان چهار ایستگاه آتش نشانی مهار و خاموش شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی درنگ ساعت 10:37 روز گذشته آتش نشانان ایستگاه های 88، 64، 84 و 11 به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی را به مسیر جنوب به شمال خیابان ولیعصر(عج)، کوچه مهناز اعزام کرد.

مرتضی بهروز معاون منطقه سه عملیات که به همراه آتش‌نشانان در محل حادثه حضور داشت، گفت: قسمت رایزرها و سقف‌های کاذب یک ساختمان نیمه کاره 7 طبقه دچار آتش سوزی شده و آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر بود.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله‌های آبرسانی از چند سمت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و با تلاش فراوان آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

معاون منطقه سه عملیات با اشاره به اینکه قبل از رسیدن آتش نشانان همه کارگران بدون هیچگونه آسیبی از محل حادثه خارج شده بودند، خاطرنشان کرد: در این حادثه یکی از آتش نشانان به نام سید مهدی حسینی دچار مصدومیت شد که برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد و آتش نشانان پس از ایمن سازی و ارائه تذکرات ایمنی به مأموریت خود پایان دادند.

نظر شما