شهردار شهر « ویمودرونه » در شمال ایتالیا:

ایران امن ترین کشور جهان برای گردشگری است

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۰:۳۸
کد خبر: ۳۷۳۱۶۰
ایران امن ترین کشور جهان برای گردشگری است
شهردار ایتالیایی با برپایی مراسم شب ایرانی، جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی ایران را بی نظیر توصیف کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا؛ انتونیو براشانینی، شهردار شهر « ویمودرونه » در شمال ایتالیا،گفت: من برای معرفی جاذبه های گردشگری ایران، مراسم شب ایرانی را با همکاری هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران/ هما/ در فرهنگسرای این شهر برگزار کردم. من مدتی پیش از ایران دیدار داشتم و باید بگویم که این کشور علاوه بر داشتن جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیار ارزشمند و مردمی صمیمی و مهربان، یکی از امن ترین کشورهای جهان است. ما امروز از سرکنسول ایران در میلان و جمعی از ایرانیان مقیم شهرمان نیز دعوت کردیم تا در این مراسم شرکت کنند. در ضمن باید بگویم در سفری که به ایران داشتم با غذاهای خوشمزه و مطبوع ایرانی اشنا شدم و به همین علت در پایان مراسم امشب از هموطنانم با غذاهای ایرانی پذیرایی می کنم.

سید محمد جوزی، سرکنسول کشورمان نیز گفت: نمایندگی کشورمان در شمال ایتالیا در دو سال گذشته بیش از 16 هزار روادید برای ایتالیایی های علاقمند به دیدار از جاذبه های گردشگری ایران صادر کرده است.
 
کوروش محمد خراسانی، رئیس ایران ایر در ایتالیا که در این مراسم حضور داشت هم گفت: همگام با رشد چشمگیر تقاضای سفر گردشگران و تجار ایتالیایی به ایران، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران / هما / در حال بررسی افزایش پروازهای خود به ایتالیا به بیش از سه پرواز هفتگی در اینده است. 
 
مومنی، مدیر عامل منطقه آزاد قشم نیز که برای حضور در بزرگترین نمایشگاه گردشگری ایتالیا / بیت / به میلان سفر کرده است به همراه تعدادی از مدیران این منطقه به این مراسم دعوت شده بود که ظرفیت های گسترده جزیره قشم را در حوزه های گردشگری و تجاری برای حاضران تشریح کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز