حادثه در بزرگراه آزادگان جان یک نفر را گرفت

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۲:۰۴
کد خبر: ۳۷۳۱۷۳
حادثه در بزرگراه آزادگان جان یک نفر را گرفت
تصادف شدید کامیون با وانت بار در بزرگراه آزادگان یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله ساعت 19:02 دقیقه شب گذشته آتش نشانان ایستگاه 59 را به بزرگراه آزادگان، بعد از فیروز بهرام روانه کرد.

به گفته رحیم عیسی وند افسر آماده منطقه 4 عملیات آتش نشانی تهران، یک دستگاه خودرو وانت به هنگام حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه، ناگهان با قسمت عقب یک دستگاه کامیون تریلر برخورد کرد که بر اثر شدت تصادم، اتاقک خودرو وانت به طور کامل به زیر قسمت عقب تریلر رفت و کاملا متلاشی شد.

وی با اعلام اینکه راننده وانت در میان آهن پاره‌های اتاقک در هم پیچیده این خودرو گیر کرده بود، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت با قطع جریان برق خودروهای تصادفی و نصب علائم هشدار دهنده در سطح بزرگراه، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قسمت عقب تریلر را بلند کرده و پس از بریدن بدنه وانت بار، با احتیاط کامل، راننده 60 ساله را از داخل اتاقک آن بیرون آوردند.

این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: راننده مصدوم بی درنگ توسط آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس شد که متأسفانه پس از انجام معاینات اولیه مشخص شد این مرد 60 ساله در لحظات اولیه جان خود را از دست داده بود.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راهور هم اکنون علت بروز این حادثه رانندگی را در دست بررسی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز