سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با برنا اعلام کرد:

تصادف مرگبار در بزرگراه تهران ساوه

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۳:۱۲
کد خبر: ۳۷۳۲۹۰
تصادف مرگبار در بزرگراه تهران ساوه
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه خودروی پیکان وانت با تریلر خبر داد و گفت: راننده 60 ساله پیکان وانت در دم جان خود را از دست داد.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، درخصوص جزئیات این تصادف مرگبار گفت: ساعت 19:03 شب گذشته حادثه برخورد مرگبار دو دستگاه خودروی سواری در محور غرب به شرق بزرگراه آزادگان نرسیده به بزرگراه تهران-ساوه به سامانه آتش نشانی شهر تهران اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری پیکان وانت به دلیل نامعلومی با انتهای یک تریلر برخورد کرده و به علت شدت حادثه، اتاق وانت کاملاً به زیر تریلر فرو رفته بود.

ملکی با بیان اینکه علاوه بر حضور نجاتگران آتش نشانی، امدادگران اورژانس و عوامل پلیس راهور نیز در محل حادثه حضور داشتند، گفت: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی، توانستند راننده خودرو را از میان آهن پاره ها خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند که متاسفانه مشخص شد راننده 60 ساله جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام اینکه محل وقوع حادثه از سوی نجاتگران آتش نشانی، ایمن سازی شد، افزود: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

نظر شما