انفجار گاز خودرو، ۴ شهروند را مصدوم کرد

۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۹:۳۸
کد خبر: ۳۷۳۵۹۱
انفجار گاز خودرو، ۴ شهروند را مصدوم کرد
نشت گاز خودروی سواری پارک شده در حیاط منزل مسکونی، 4 مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران، در پی شنیده شدن صدای مهیب انفجار و ایجاد رعب و وحشت در همسایگان و اطلاع رسانی حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران روز گذشته، آتش نشانان ایستگاه 90 را به شهرری، جوانمرد قصاب، خیابان کمیل اعزام کرد.

محمد اسماعیل شریفی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: در حیاط یک منزل مسکونی یک طبقه به مساحت حدود 70 متر مربع انفجار بدون آتش سوزی رخ داده بود که آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز، وارد منزل شدند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با تجهیزات انفرادی کامل به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با رعایت نکات ایمنی لازم اقدام به قطع برق و گاز منزل مسکونی کرده و با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، آتش سوزی جزئی را امهار کردند.

شریفی خاظر نشان کرد: گروه نجات آتش نشانی نیز همزمان چهار نفر مصدوم شامل 3 خانم و یک مرد را که از ناحیه دست، پا و صورت دچار سوختگی شده و درون منزل مسکونی محبوس شده بودند را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

فرمانده آتش نشانان علت این حادثه را انتشار و تجمع گاز LPG ازمخزن گاز خودروی سواری پارک شده در حیاط منزل مسکونی و رسیدن شعله باز آبگرمکن دیواری به آن اعلام کرد.

 

نظر شما