قائم مقام مدیر کل اداره دارو:

تبلیغات ماهواره های مغرضانه و فریب دهنده هستند

۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۰:۰۲
کد خبر: ۳۷۴۰۰۷
تبلیغات ماهواره های مغرضانه و فریب دهنده هستند
قائم مقام مدیر کل اداره دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو گفت: در چند ساله اخیر در حوزه دارو موفقیت های چشمگیری را داشته ایم که در جامعه این موفقیت ها و در بین مردم محسوس است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مصطفی کریمی، قائم مقام مدیر کل اداره دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، گفت: شایعاتی که در فضای مجازی در حوزه سلامت منتشر می شود برای کمرنگ جلوه دادن موفقیت های دارویی است که مردم نباید به این شایعات توجه نمایند.

وی ادامه داد: در چند ساله اخیر در حوزه دارو موفقیت های چشمگیری را داشته ایم که در جامعه این موفقیت ها و در بین مردم محسوس است.

کریمی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در صنعت داروسازی به خود کفایی رسیده ایم و در چند ساله اخیر نیز موفقیت های بسیاری را کسب نموده ایم.

قائم مقام مدیر کل اداره دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو در ادامه گفت: مردم برای اطمینان از هر موضوعی در حوزه دارو می توانند به سایت سازمان غذا و دارو مراجعه و یا به صورت تلفنی نیز سوالات و مشکلات مربوطه را جویا شوند.همچنین در سراسر کشور معاونت های غذا و دارو نیز هستند که می توانند با مراجعه به این معاونت ها سوالات مربوطه را مطرح و به شایعات فضای مجازی پایان دهند.

کریمی گفت: توصیه می کنیم که مردم برای تهیه دارو حتما به داروخانه مراجعه کنند و از مجاری غیر قانونی به هیچ وجه دارو تهیه نکنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه رسانه های خارجی و ماهواره ها تبلیغات مغرضانه ای را دارند توصیه می کنیم به تبلیغات ماهواره ای و رسانه های خارجی توجه نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز