وزیر آموزش و پرورش در بازید از نمایشگاه مدرسه انقلاب:

سیاست آموزش‌ و پرورش استفاده از توانمندی‌های تشکل‌های دانش‌آموزی است

۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۷:۲۲
کد خبر: ۳۷۴۵۰۲
سیاست آموزش‌ و پرورش استفاده از توانمندی‌های تشکل‌های دانش‌آموزی است
وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: سیاست آموزش‌ و پرورش استفاده از توانمندی‌های تشکل‌های دانش‌آموزی است.

به گزارش گروه خبرخبرگزاری برنا و به نقل از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، علی‌اصغر فانی در حاشیه بازدید از چهارمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب و یکی از این نمایشگاه‌ها واقع در دبیرستان نمونه دولتی دوره دوم متوسطه پسرانه ابوعلی سینای منطقه 4 تهران ، اظهار کرد: از انجمن اسلامی دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی و جوانان هلال‌احمر که مجموعاً تشکل‌های دانش‌آموزی را تشکیل می‌دهند، سپاسگزاری می‌کنم.

وزیر آموزش‌ و پرورش تصریح کرد : سیاست آموزش‌ و پرورش استفاده از توانمندی‌های تشکل‌های دانش‌آموزی است که امروز شاهد یکی از این نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب که توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در قریب به 3500 مدرسه در سراسر کشور برگزار شده است، هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های خوب این نمایشگاه تکیه بر دانش‌آموزان است،‌ خاطر نشان کرد : شاهد بودیم همه غرفه‌ها را خود دانش‌آموزان گزارش کرده و روایتگری می‌کردند که البته هنوز جای کار دارد.

فانی افزود: احساس می‌کنم می‌توانیم در سال‌های بعد کیفیت کار را بالاتر ببریم؛ هر کاری که شروع می‌شود و هر اقدامی که صورت می‌گیرد، ممکن است نواقصی داشته باشد که در سال‌های آینده برطرف می‌شود.

وزیر آموزش‌ و پرورش افزود : از تک‌تک دانش‌آموزانی که امروز صحنه‌های انقلاب و دستاوردهای آن را روایت کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

در این بازدید وزیر آموزش و پرورش از غرفه امام خمینی(ره)، تاریخ تاریک، کندوی کتاب، غرفه دانش‌آموزان در انقلاب، غرفه گرگ پیر یعنی سلطه آمریکا و اسرائیل، خط‌شکنان (مربوط به دفاع مقدس)، غرفه آفتاب پس از آفتاب (مقام معظم رهبری)، غرفه دستاوردهای جمهوری اسلامی، سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و تمدن نوین اسلامی بازدید به عمل آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز