طرح ویژه شهرداری برای جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها

۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۲:۰۲
کد خبر: ۳۷۴۸۴۸
طرح ویژه شهرداری برای جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت::‌ قرار است در روزهای آینده سند اقدام جمع آوری متکدیان و کارتن خوابها به مناطق 22 گانه ارسال شود.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر رایزنی های شهرداری تهران، دادستانی ،‌نیروی انتظامی و قوه قضائیه برای ساماندهی متکدیان شهر تهران افزود: قرار است تا اقدام مشترکی را با همکاری سازمان های مذکور آغاز کنیم و وضعیت ظاهری شهر را از حیث حضور معتادان بهبود ببخشیم.
 

وی با اشاره به راه اندازی مراکز کار برای متکدیان شهر گفت: برای ساماندهی متکدیان در مرحله نخست باید زیرساخت های لازم را فراهم کرد،‌ بر این اساس در نظر داریم تا تمرکز سامانسراها را که پیش از آن برای نگهداری متکدیان و آسیب دیدگان اجتماعی بود،‌تغییر و فقط به متکدیان اختصاص دهیم.

به گفته مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی، ‌در حال حاضر دو سامانسرا با ظرفیت 600 نفر برای نگهداری متکدیان آماده شده است.

هوشیار در ادامه با تاکید بر ضرورت هماهنگی های فراسازمانی برای ساماندهی کودکانی که به تکدی گری واداشته می شوند،‌ گفت:‌ در این موارد نیز به پروتکل های خاصی نیاز داریم که امیدوارم به زودی تهیه و طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان از اسفند آغاز شود.

وی همچنین به طرح ویژه شهرداری تهران برای جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها در آستانه طرح استقبال از بهار پرداخت و تصریح کرد: قرا است تا در روزهای آینده سند اقدام جمع آوری متکدیان و کاتن خواب ها به مناطق 22 گانه ارسال شود و در 12 محور اصلی که کلونی تکدی گری های گروهی و خانوادگی است،‌ آسیب دیدگان جمع آوری و چهارراه های بدون گدا ایجاد شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز