سخنگوی شرکت مخابرات به برنا خبر داد:

تغییر سرعت اینترنت در روز انتخابات

۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۵:۵۷:۱۲
کد خبر: ۳۷۵۲۶۹
تغییر سرعت اینترنت در روز انتخابات
داوود زارعیان گفت: سازمان مخابرات آمادگی این را دارد تا هم‌اکنون پهنای باند دراختیار مسئولان، نهادها و ستادهای انتخاباتی قرار دهد و به هر میزان که مورد نیاز است پهنای باند و سرعت اینترنت ستادهای انتخاباتی را افزایش می‌دهد تا در روز انتخابات مشکلی ایجاد نشود.

 سخنگوی سازمان مخابرات در خصوص وضعیت سازمان مخابرات در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: با توجه به اینکه قرار بود انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود و نشد حجم کاری سازمان مخابرات کشور تغییری نخواهد کرد.

وی در ادامه افزود: سازمان مخابرات کشور، شبکه، بخصوص شبکه‌های پیامک و شبکه‌های اجتماعی را برای روز انتخابات آماده نگاه می‌دارد تا برای مردم و مسئولان مشکلی به‌وجود نیاید.

 زارعیان با اشاره بر اینکه در روز انتخابات استفاده از اینترنت و پیامک افزایش می‌یابد، بیان داشت: در این روز همه بخش‌های اجرایی به‌صورت آماده باش قرار دارند تا در خصوص استفاده از اینترنت، پیامک و برقراری تماس تلفنی برای شهروندان و هموطنان مشکلی پیش نیاید.

سخنگوی سازمان مخابرات خاطرنشان کرد: برای شعب اخذ رای، ستادهای انتخاباتی و فرمانداری‌ها هرنوع درخواست پهنای باند را فراهم ساختیم.

وی در خصوص تغییر سرعت اینترنت در روز انتخابات، اذعان داشت: با توجه به اینکه در این روز استفاده از اینترنت بیش از روزهای دیگر خواهد بود، ممکن است با کمی  شلوغی درخط‌های اینترنت مواجه شویم که سازمان مخابرات برای جلوگیری از این امر تمام نیرو و تلاش خود را به‌کار گرفته است تا تغییری در سرعت اینترنت، شبکه‌های مجازی ئ برقراری تماس‌ها به‌وجود نیاید.

زارعیان در پایان بیان کرد: سازمان مخابرات آمادگی این را دارد تا هم‌اکنون پهنای باند دراختیار مسئولان، نهادها و ستادهای انتخاباتی قرار دهد و به هر میزان که مورد نیاز است پهنای باند و سرعت اینترنت ستادهای انتخاباتی را افزایش می‌دهد تا در کشور انتخاباتی بدون مشکل را بگذرانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز