رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آ‌موزش و پرورش:

تمام مدارس سراسر کشور ۸ اسفند دایر است

۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۴:۵۲
کد خبر: ۳۷۵۳۸۷
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آ‌موزش و پرورش گفت: علیرغم انتشار برخی اخبار مبنی بر تعطیلی مدارس در روز 8 اسفند به دلیل شمارش آرا، تمام مدارس در این روز در سراسر کشور دایر است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علیرضا جدایی، اظهار داشت: در روز 8 اسفند هیچ مدرسه‌ای در تهران و سایر نقاط کشور در هیچ مقطعی به دلیل شمارش آرا تعطیل نیست و در این روز تمام مدارس کشور دایر است و به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی به روال عادی می‌پردازد.

جدایی درباره مدارس مجری انتخابات به ویژه در شهر تهران که ممکن است به دلیل کثرت رأی‌دهندگان و تعدد داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی کار شمارش آرا در آنها به طول انجامد، افزود: تدابیری اندیشیده شده است که کار شمارش آرا و بستن صندوق‌های رأی در مدارس مجری انتخابات شهر تهران به گونه‌ای باشد که هیچ وقفه‌ای در فعالیت‌های آموزشی مدارس ایجاد نکند بنابراین در روز 8 اسفند هیچ مدرسه‌ای در هیچ مقطع شهر تهران ، تعطیل نخواهد بود.

گفتنی است؛ طی روزهای گذشته برخی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی به انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس در روز 8 اسفند به دلیل شمارش آرا اقدام کرده بودند.

نظر شما