کاغذهای سنگی به بازار می‌آیند

۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۶:۵۸
کد خبر: ۳۷۵۷۸۰
کاغذهای سنگی به بازار می‌آیند
رئیس کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری سراسر کشور از چاپ فصلنامه گیلگمش با کاغذی که برای تولید آن هیچ درختی قطع نشده است خبر داد و گفت: این کاغذ از پودر سنگ تولید شده، پاره نمی‌شود و خیس شدن با آب هم آن را خراب نمی‌کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آرش نورآقایی در نهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور گفت: فصلنامه گیلگمش که نشریه راهنمایان گردشگری کشور است با کاغذی منتشر می‌شود که از پودر سنگ تولید شده، پاره نمی‌شود و خیس شدن با آب هم آن را خراب نمی‌کند.

نورآقایی اعلام کرد: به ازای هر یک تن پودر سنگ به کار رفته برای تولید کاغذ، 20 درخت کمتر قطع می‌شود و 16 هزار گالن آب کمتر هدر می‌رود.

وی در ادامه به قطع نشدن درختان و مصرف آب کمتر برای تولید کاغذ نشریه گیلگمش اشاره کرد و افزود: امسال ما از لیوان‌های یک بار مصرفی در برنامه استفاده کردیم که به هر صورت هزینه بسیار بیشتری دارد اما به محیط زیست آسیب نمی‌زند.

به نقل از خبرگزاری مهر، در گردهمایی نهم در اصفهان بر خلاف سال‌های گذشته که چهره‌های محیط زیستی نیز در آن حضور داشته و اقدامات زیست محیطی قابل توجهی در آن رخ می‌داد، سهم محیط زیست کمتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز