رسیدگی به سیزده پرونده قاچاق کالا و سوخت

۱۳۹۴/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۲:۰۳
کد خبر: ۳۷۶۶۷۵
رسیدگی به سیزده پرونده قاچاق کالا و سوخت
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سمنان جزییات رسیدگی و صدور آراء به سیزده پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا در شعب بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز استان را اعلام کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، عیسی فاضلی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سمنان، اظهار داشت: هشت پرونده تخلفات صنفی شامل عرضه خارج ازشبکه آرد و دام، گرانفروشی توسط یک شرکت پخش مواد غذایی و دو واحد صنفی و تقلب توسط سه واحد صنفی و خدماتی است که به منظور رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع شدند.

فاضلی افزود: پس از رسیدگی به پرونده ها و انجام مراحل دادرسی در شعب تعزیرات حکومتی استان سمنان، تخلفات محرز تشخیص و متصدیان واحدهای صنفی متخلف جمعا به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 436 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سمنان همچنین در خصوص رسیدگی به پرونده های مربوط به قاچاق میوه، نفت و گاز گفت: پس از بررسی پرونده های در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، از آنجایی که متخلفان مجوز ورود و عرضه این کالاها را ارائه ندادند، تخلفات محرز و برابر قانون، عوامل تخلف علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 410 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز