فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد:

دستگیری زوج سارق ۳ میلیاردی طلاجات زنان سالمند

۱۳۹۴/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۵:۳۵
کد خبر: ۳۷۶۷۸۸
دستگیری زوج سارق ۳ میلیاردی طلاجات زنان سالمند
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس آگاهی ، زوج سارقی را که به بهانه کمک به نیازمندان دست به سرقت طلاجات 30 نفر از بانوان سالمند زده بودند شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "ایرج کاکاوند"  گفت: با توجه به سرقت های طلاجات از بانوان سالمند در مناطق مختلف شهر یزد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره سوم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار کاکاوند ادامه داد: در تحقیقاتی که ماموران پلیس از مالباختگان انجام دادند مشخص شد یک زوج سارق در مناطق خلوت شهر یزد به بانوان سالمند مراجعه و به بهانه کمک به افراد نیازمند و فقرا طلاهای آنها را به سرقت می برند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تلاش شبانه روزی و همچنین با توجه به اظهارات مالباختگان و چهره نگاری انجام شده، توانستند ردپایی از این زوج سارق غیربومی را در یکی از هتل های شهر یزد به دست آورند.

کاکاوند ضمن اشاره به اخذ مجوز قضائی گفت: کارآگاهان پلیس در یک عملیات غافلگیرانه زوج سارق را در هتل دستگیر و در بازرسی انجام شده از آنها تعدادی "النگوی" سرقتی را نیز کشف کردند.

وی گفت: این زوج سارق در بازجویی های انجام شده به 30 فقره سرقت طلاجات به ارزش سه میلیارد ریالی از بانوان سالمند در شهر یزد و دیگر شهرها در استان­های همجوار و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.

سردار کاکاوند در خصوص نحوه سرقت این زوج سارق گفت: این افراد با در دست داشتن تعدادی لباس به محلات خلوت شهر رفته و به بهانه کمک به نیازمندان و فقرا طلاجات بانوان سالمند را با زیرکی خاصی سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با بیان اینکه فرد مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز