فرمانده مرزبانی ناجا مطرح کرد:

پیش بینی هزار میلیارد تومان اعتبار برای تقویت دریابانی/ افزایش ۴۰درصدی کشفیات کالای قاچاق

۱۳۹۴/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۵:۰۸
کد خبر: ۳۷۶۸۲۴
پیش بینی هزار میلیارد تومان اعتبار برای تقویت دریابانی/ افزایش ۴۰درصدی کشفیات کالای قاچاق
فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به افزایش 40 درصدی کشفیات کالای قاچاق در حوزه دریا، هزار میلیارد تومان اعتبار برای تقویت حوزه دریابانی را در برنامه پنجم لازم دانست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "قاسم رضایی"  در حاشیه  برگزاری "کارگاه آموزشی کوثر6 " در هرمزگان با اشاره به عزم جدی مرزبانی در مبارزه با قاچاق از هماهنگی با کشورهای همسایه برای مقابله با این پدیده شوم خبر داد و اظهارداشت: با کمک ساحل نشینان، اشرافیت اطلاعاتی خوبی در مرزهای دریایی حاکم است، به طوری که امسال ما شاهد افزایش 40 درصدی کشفیات کالای قاچاق درحوزه دریابانی و کشفیات 61 تنی انواع مواد مخدر در کل مرزهای کشور هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا، بخش عمده ای از این کشفیات را از حوزه کالاهای ته لنجی بر شمرد و گفت: لازم است دستگاه های ذیربط با نظارت دقیق در راستای اتخاذ تدابیر مناسب برای مقابله با پدیده قاچاق به درستی عمل کنند.

سردار رضایی به کاهش چشمگیر قاچاق سوخت اشاره و تصریح کرد: در گذشته شاهد لوله کشی قاچاقچیان سوخت از ساحل به عمق دریا و شناورها بودیم که این موضوع با اقدامات مقابله ای و محدود کردن ورود به منطقه مرزی کنترل شده است.

وی در رابطه با وضعیت امنیتی مرزها در ایام، انتخابات بیان کرد: ضمن تعامل با کشورهای همسایه امنیت مرزهارا ارتقاء داده ایم و دغدغه ای در این رابطه نداریم.

سردار رضایی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی کوثر با حضور فرماندهان دریابانی چابهار،کیش و هرمزگان؛ عنوان کرد: این دوره با هدف افزایش آمادگی عملیاتی مرزی و به روزکردن تکنیک های رزمی برگزار شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان با اشاره به 1100 کیلومتر ساحل در استان هرمزگان، گفت: علیرغم امکانات محدود، عملکرد خوبی را از دریابانان این استان شاهد هستیم؛ امیدوارم با تخصیص بودجه های پیش بینی شده در برنامه پنجم در راستای تقویت دریابانی لازم است، هزار میلیارد تومان از کل اعتبارات پیش بینی شده به این امر اختصاص یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز