یک فعال فرهنگی:

زندگی ها به فقر نرم افزاری دچار است

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۲:۰۸
کد خبر: ۳۷۷۱۴۴
زندگی ها به فقر نرم افزاری دچار است
یک فعال فرهنگی با اشاره به روند زندگی امروز مردم گفت: زندگی ها به فقر نرم افزاری دچار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جلیل معماریانی در همایش نرم افزارها و ویروس های زندگی که در تالار همایش های فرهنگ سرای قرآن و عترت برگزار شد افزود: باید در تمامی کارهای ما نشان خدا وجود داشته باشد زیرا اگر در اعمال ما خدا وجود داشته باشد به خودمان اجازه نمی دهیم با سرنوشت مردم بازی کنیم.

وی بیان کرد: نشان خدا, نشان ناامیدی, ترس, ضعف و ... نمی باشد و اگر ما برای لحظه های مردم اهمیت قائل شویم باید برای آنان انرژی مصرف نماییم زیرا تندی با ارباب رجوع نشان خداوند متعال نمی باشد.

معماریانی عنوان کرد: نرم افزار بسم الله الرحمن الرحیم یعنی نشان خداوند متعال در رفتار من, در تفکر من, در احساس من و در گفتار من زیرا دنیای امروز, دنیایی زنده است و برای لحظه به لحظه زندگی ما طرح و برنامه دارد.

وی در ادامه افزود: ما باید نقش نیت را در زندگی خود جدی بگیریم زیرا در زندگی پر هیاهوی کنونی ما به دلیل محرومیت از همین نرم افزارهای زندگی از خداوند متعال دور شده ایم.

معماریانی اظهار کرد: کاری که با نشان خدا همراه باشد, استمرار دارد و جاودانه است, این کار عاشقانه, حکیمانه, عادلانه, همراه با بخشش, منظم, قوی و پر قدرت, زیبا و لذت بخش, امید بخش و آرام بخش, سالم و امن, شادی و نشاط, علم و معرفت, اشتیاق, حق مدار, متعهد, پاک و پاکیزه, نورانی و شفاف و با عظمت می باشد.

وی بیان کرد: ما باید طوری زندگی کنیم که دیگران به ما روی آورند و از ما روی گردان نباشند.

معماریانی عنوان کرد: متاسفانه امروزه روابط خانوادگی ما به سمت واسطه گری رفته زیرا برای انجام هر کاری از دیگران توقع پاداش داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز