اعزام شهروندان منطقه ۷ به مناطق جنگی جنوب کشور

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۷۲۰۴
اعزام شهروندان منطقه ۷ به مناطق جنگی جنوب کشور
رئیس اداره امور ایثارگران شهرداری منطقه 7 از اعزام شهروندان این منطقه به مناطق جنگی و عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مجید یوسف زاده خیابانی با اعلام این مطلب گفت: در این سفر، شهروندان به مدت چهار روز از مناطق جنگی کشور مانند اندیشمک، شوش، طلائیه، شلمچه و هویزه دیدن می کنند.

وی تصریح کرد: علاقمندان به حضور در این کاروان زیارتی می توانند تا 10 اسفند ماه به سرای محلات، شهرداری های نواحی پنجگانه و مساجد منطقه مراجعه کنند.

رئیس اداره امور ایثارگران منطقه 7 یادآور شد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام میهنمان، شهروندان ساکن منطقه درتاریخ 13 اسفند ماه به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی استقلال، آزادی و حریت را از پیام های اصلی شهدا عنوان کرد و افزود: شهدا در حقیقت با لبیک به ندای امام راحل و از خودگذشتگی واقعی به ما درس عزت، حریت و استقلال سیاسی دادند و امروز در سایه این رادمردی‌هاست که ایران اسلامی امن ترین کشور در دنیاست.

خیابانی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال صحیح پیام شهدا به نسل امروز تاکید کرد و گفت: اگر شهدا ایثار نمی‌کردند و خانواده‌های آنها استقامت نداشتند فضای امن و سالم کنونی هرگز به دست نمی‌آمد.

 

نظر شما