اعتراف سارقان مسلح به دو فقره سرقت از طلافروشی

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۶:۳۷
کد خبر: ۳۷۷۴۹۸
اعتراف سارقان مسلح به دو فقره سرقت از طلافروشی
اعضای باند سرقت مسلحانه در مشهد تاکنون به دو فقره سرقت مسلحانه از طلافروشی های این شهر اعتراف و تحقیقات ادامه دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح تحقیقات پرونده دستگیری سارقان مسلح طلافروشی های مشهد گفت: در پی گزارش سرقت مسلحانه از طلافروشی در چهار راه ورزش منطقه قاسم آباد مشهد ساعت 20:23 روز بیست و ششم بهمن ماه و فرار چهار سارق نقابدار که یکی از آنان پوشش زنانه داشت تحقیقات گسترده پلیسی آغاز شد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: کارآگاهان مجرب و ورزیده اداره مبارزه با جرایم جنایی، کارآگاهان اطلاعات جنایی و کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی در عملیاتی سخت و طاقت فرسا با اقدام های گسترده اطلاعاتی و ردزنی های علمی توانستند عاملان سرقت را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

وی گفت: عملیات دستگیری اعضای این باند سرقت های مسلحانه از ساعت 23:45 روز چهارم اسفندماه با هماهنگی بازپرس حیدری و به دستور سرهنگ بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی آغاز شد و تا ساعت 6:30 بامداد پنجم اسفند به طول انجامید.

سردار امیری مقدم گفت: در این عملیات دقیق و موثر پلیسی که 8 ساعت به طول انجامید سرکرده باند در درگیری مسلحانه با پلیس بر اثر اصابت گلوله به بازوی دست چپش و سقوط از ارتفاع زمین گیر شده و سه همدستش نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه سرکرده باند که از ناحیه پای چپ و مهره های کمر در هنگام پائین آمدن از ارتفاع طبقه پنجم و سقوط و همچنین اصابت گلوله به دستش دچار آسیب جدی شده تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفته است گفت: اعضای باند در تحقیقات علمی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تاکنون به دو فقره سرقت از طلافروشی در تاریخ بیست و ششم بهمن ماه در قاسم آباد و سرقت مسلحانه در تاریخ نوزدهم خردادماه امسال در چهار راه میدان بار مشهد اعتراف کرده اند.

وی اظهار داشت: سارقان در این دو سرقت مسلحانه چهارده و نیم کیلوگرم طلا را با خود برده بودند که در بازرسی از منزل یکی از اعضای باند یکصد و 10 میلیون تومان که به دلار تبدیل شده بود به همراه یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: تحقیقات گسترده این پرونده همچنان ادامه دارد.

وی با تشکر از تلاش جان برکفان پلیس آگاهی خراسان رضوی در پی گیری مجدانه و دستگیری عاملان سرقت های مسلحانه در مشهد گفت: پلیس خراسان رضوی با ‌آمادگی کامل و توان عملیاتی حرفه ای خود در برابر شرارت و اقدام های مجرمانه  برخورد قانونی و قاطعانه ای خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز