قائم مقام وزیر تعاون عنوان کرد:

برنامه دولت در سال ۹۵ تک رقمی کردن نرخ بیکاری

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۳:۱۲
کد خبر: ۳۷۸۶۱۲
برنامه دولت در سال ۹۵ تک رقمی کردن نرخ بیکاری
قائم مقام وزیر تعاون گفت: نرخ بیکاری در کشور بالای 10 درصد است و مهمترین برنامه دولت در سال 95 تک رقمی کردن نرخ بیکاری است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر محمد تقی حسینی در حاشیه سمینار بررسی دست آوردهای همکاری دریایی ایران و سنگاپور به مصوبات شورای عالی اشتغال اشاره کرد و افزود: براساس این مصوبات دولت موظف شده است از طریق توسعه شرکت های دانش بنیان ، حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط و همچنین جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی نرخ بیکاری را تک رقمی کند .

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای جذب سرمایه گذاران خارجی ظرفیت های زیادی در بخش های گاز و نفت ، پتروشیمی ، توریسم ، صنایع غذایی و دارویی دارد به حضور هیئت اقتصادی سنگاپور در کشور اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به توسعه 8 درصدی اقتصاد ایران که از مهمترین برنامه های مهم دولت در سال‌های آتی به شمار می‌آید سالانه بیش از 50 میلیارد دلار سرمایه خارجی نیاز است .
 
حسینی صنعت توریسم را از جمله مواردی دانست که می تواند در ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری کمک کند از اینرو ایران آمادگی دارد در این حوزه از سرمایه گذاری‌های خارجی به خوبی استفاده کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز