وزیر ارتباطات:

رضایت کامل از کیفیت خدمات ارتباطی نداریم

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۱:۳۴
کد خبر: ۳۷۸۶۴۶
رضایت کامل از کیفیت خدمات ارتباطی نداریم
وزیر ارتباطات گفت: با وجود ارائه موثر کیفیت خدمات در حوزه ارتباطات هنوز از کیفیت کنونی رضایت کامل نداریم.

به گزارش گروه خبرخبرگزاری برنا، محمود واعظی در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: مخاطبان حوزه ارتباطات مخاطبانی عام هستند و اکنون بحث کیفیت و خدمت رسانی مطلوب علاوه بر گستره خصوصی مردم گستره عمومی و دولتی نیز دارد.

وی با اشاره به نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات اخیر گفت: براساس گزارش ها ،  روزانه حدود 200 میلیون پیامک در فضای مجازی در چارچوب اطلاع رسانی انتخاباتی رد و بدل شده  که این مساله در کاهش هزینه های تبلیغات انتخاباتی به خصوص کاغذ صرفه جویی بسیار داشته است.
 
وزیر ارتباطات کاهش درگیری های لفظی بین جناح های انتخاباتی را از دیگر مزایای توسعه فضای مجازی عنوان کرد و گفت: درگیری های لفظی و بیرونی جناح های سیاسی به رقابت در فضای مجازی تبدیل شد که این مساله نیز در کاهش بسیاری از مشکلات موثر بوده است.
 
واعظی همچنین با اشاره به حرکت جامعه جهانی به سوی استفاده از اینترنت اشیاء گفت: در آینده ای نزدیک بیش از پنجاه میلیارد انسان ، اشیا و سازمان از طریق اینترنت به هم متصل می شوند و همین مساله نیاز به خدمات اینترنتی پرسرعت و با کیفیت را افزایش داده است و چاره ای جز رسیدن به کیفیت در سخت افزار ، نرم افزار و خطوط ارتباطی نداریم.
 
وی همچنین دو مساله شفافیت و رقابت را بسیار مهم دانست و گفت: ارائه خدمات حتما باید شفاف باشد و مردم نیز باید بدانند که از چه خدماتی و با چه کیفیتی استفاده می کنند.
وزیر ارتباطات همچنین افزود: ایجاد رقابت میان ارائه دهندگان خدمات می تواند زمینه ارائه سرویس های کشور را فراهم آورد.
 
واعظی به  نیاز به تفکر دولتی در میان مدیران اشاره کرد و گفت: مشتری مداری و مطالبات مردم باید جزو وظایف اصلی مدیران باشد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز