مدیرکل امور شبکه‌های مردمی کمیته امداد خبر داد:

کمبود دو هزار و ۵۰۰ مرکز نیکوکاری در کشور

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۱:۴۶
کد خبر: ۳۷۸۷۶۰
کمبود دو هزار و ۵۰۰ مرکز نیکوکاری در کشور
بهمن دستاری از فعالیت 940 مرکز نیکوکاری در سراسر کشور خبر داد و گفت: با این حال حدود دو هزار و 500 مرکز نیکوکاری در کشور کم داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیرکل امور شبکه‌های مردمی کمیته امداد در نشست خبری کمیته امداد، امروز (یکشنبه) گفت: در حال حاضر 940 مرکز نیکوکاری در سراسر کشور فعال است که قصد داریم شبکه ملی نیکوکاری را از این مراکز به‌وجود آوریم.

وی با بیان اینکه این مراکز به صورت مستقل فعالیت می‌کنند، عنوان داشت: این مراکز تحت نظارت کمیته امداد اداره می‌شوند و بخشی از درآمد کمیته امداد را تامین می‌کنند.

مدیرکل امور شبکه‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال، 92 میلیارد تومان کالا و نقد از طریق این مراکز در اختیار نیازمندان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: علاوه بر مددجویان، نیازمندان نیز در محلات شناسایی و به آنها کمک می‌شود و در مجموع طی سال جاری 120 هزار نفر به صورت افتخاری جذب این مراکز شدند و 310 هزار نیکوکار به عنوان حامی با این مراکز همکاری می کنند.

مدیرکل امور شبکه‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: در ۹ ماهه امسال میزان کمک‌ها در این مراکز رشد داشته است و 36درصد جمعیت کشور را پوشش داده است؛ اما برای پوشش کامل کشور به 2 هزار و 500 مرکز خیریه نیاز داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز