فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت عنوان کرد:

نجات فرد ربوده شده در کمتر از یک ساعت

۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۲:۱۱
کد خبر: ۳۷۸۹۳۸
نجات فرد ربوده شده در کمتر از یک ساعت
مرد جوانی که در برابر دیدگان شهروندان دزدیده شده بود، با اقدام ضربتی پلیس نجات یافت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "مهریار سعیدی" فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت  گفت: در پی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر این که فردی مسلح با سر و صورت پوشانده در اطراف شهر اقدام به ربایش راننده یک دستگاه خودرو کرده و در حال هدایت وی به مخفیگاه خود است، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل رساندند و در این لحظه فرد گروگانگیر از قسمت صندلی عقب با تهدید اسلحه به راننده خودرو ، وی را مجبور کرد که بر سرعت خود بیافزاید.

سعیدی تصریح کرد: از این رو ماموران ضمن کنترل کلیه مسیر های خروجی، اقدام به تعقیب و مراقبت خودرو کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : آدم ربا با بی توجهی به اخطار های ماموران، راننده خودرو را تهدید کرد که به مسیر خود در معابر پر رفت و آمد شهر ادامه دهد.

سعیدی گفت: در تعقیب و گریز ماموان ،آدم ربا که خود را در عملی کردن نقشه اش ناکام دید با رها کردن خودرو قصد فرار داشت که با عکس العمل به موقع پلیس دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پس از آزادی فرد ربوده شده یک قبضه سلاح کمری نیز از آدم ربا کشف شد، گفت: در برسی سوابق متهم مشخص شد نامبرده از مجرمان سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با اشاره به این که علت این آدم ربایی اخاذی بوده است،خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اجرای طرح های مختلف انتظامی و اشراف اطلاعاتی، اجازه نخواهد داد،اخلال گران نظم عمومی ،خللی در امنیت پایدار جامعه وارد کنند.

 

نظر شما