زن کلاهبردار با طلاهای بدلی دستگیر شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۴:۴۲
کد خبر: ۳۷۹۰۸۹
زن کلاهبردار با طلاهای بدلی دستگیر شد
فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری زنی که جواهرآلات بدلی خود را به عنوان طلای اصل به فروش می رساند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "محمد رضا ایران نژاد" با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی مراجعه شهروندی و بیان این مساله که خانمی با داشتن یک رشته گردنبند طلای بدلی قصد فروش آن را به جای گردنبند طلای اصلی دارد، تحقیقات را برای شناسایی و دستگیری فرد مذکور آغاز کردند.

وی افزود: از این رو شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت تا این که ماموران وی را در یک طلافروشی هنگام فروش دستگیر کردند و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

ایران نژاد بیان کرد: این خانم 22 ساله با تهیه گردنبند ، النگو و گوشواره و ریختن آب طلا بر روی آنان ، اقدام به فروش این اجناس بدلی به جای طلای اصل می کرده است .

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با بیان این که این متهم به دو فقره بدل اندازی اعتراف کرده است، ادامه داد : این متهم با فروش طلاهای بدلی از طلافروشی ها طلا خریداری می کرده است که معمولا فروشندگان کمتر متوجه این مساله می شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان به طلافروشان هشدار داد: از خرید طلا بدون فاکتور خوداری و با تجهیز مغازه به دوربین های مداربسته نسبت به حفاظت از اجناس و خود اقدام کنید و در صورت مشاهده موارد مشکوک پلیس را جریان موضوع قرار دهید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز