فرد ربوده شده در کمتر از یک ساعت آزاد شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۶:۲۲
کد خبر: ۳۷۹۰۹۱
فرد ربوده شده در کمتر از یک ساعت آزاد شد
مرد جوانی که در برابر دیدگان شهروندان اسلحه آدم ربا را روی سرش حس می کرد، با اقدام ضربتی پلیس نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در پی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر این که فردی مسلح با سر و صورت پیچیده در اطراف شهر اقدام به ربایش راننده یک دستگاه خودرو کرده و در حال هدایت وی به مخفیگاه خود است، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ "مهریار سعیدی" افزود: ماموران کلانتری 11در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل رساندند و در این لحظه فرد گروگانگیر در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بود از قسمت صندلی عقب با تهدید راننده خودرو و ماموران با اسلحه ، راننده خودرو را مجبور می کند که بر سرعت خود بیافزاید.

وی تصریح کرد: از این رو ماموران ضمن کنترل کلیه مسیر های خروجی، اقدام به تعقیب و مراقبت خودرو کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : آدم ربا با بی توجهی به اخطار های ماموران راننده خودرو را تهدید کرد که به مسیر خود در معابر پر رفت و آمد شهر ادامه دهد.

سعیدی گفت: آدم ربا که در طول مسیر سایه ماموران را از خود دور نمی دید هنگامی که خود را در عملی کردن نقشه شوم خود ناکام دید با رها کردن خودرو قصد فرار داشت که با تیزهوشی پلیس دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پس از آزادی فرد ربوده شده یک قبظه سلاح کمری نیز ازآدم ربا کشف شد، گفت: در برسی سوابق متهم مشخص شد نامبرده از مجرمان سابقه است.

 

نظر شما