رایزنی های زیست محیطی استاندار گیلان در نمایشگاه بین المللی محیط زیست

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۹:۵۵
کد خبر: ۳۷۹۵۸۶
رایزنی های زیست محیطی استاندار گیلان در نمایشگاه بین المللی محیط زیست
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با شعار اقتصاد سبز دوران پساتحریم با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست،استاندار گیلان ، رئیس کل بانک مرکزی، وزیران محیط زیست فنلاند و اتریش و قائم مقام وزیر محیط زیست ژاپن آغاز به کار کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، 33شرکت خارجی از 20 کشور جهان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود در عرصه حفاظت محیط زیست، طبیعت، پایش آلودگی آب و هوا، بازیافت و بهینه سازی مصرف انرژی را ارائه می دهند. 

استاندار گیلان نیز در حاشیه  گشایش  این نمایشگاه ضمن حضور در غرفه اداره کل محیط زیست گیلان  و بازدید از غرفه های مختلف در خصوص مدیریت بهره وری انرژی و انرژی های تجدید پذیر ، مدیریت و بازیافت زباله و پسماند، نظارت و اجرای پروژه های زیست محیطی، پروژه های تحقیقاتی و خدمات حفاظت از محیط زیست، حمل و نقل عمومی و بهینه سازی مصرف سوخت، حفظ منابع طبیعی، ساختمان سازی سبز و مدیریت آب و فاضلاب با نمایندگان بخش خصوصی و صاحبان  صنایع، شرکت ها ، سازمان‌ها، نهادها و تشکل های مردمی محیط زیستی از کشورهای مختلف رایزنی کرد . 

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 19 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و ساعت بازدید از آن از 10 تا 18 است. 

همچنین هشتمین نمایشگاه بین المللی 'انرژی های نو ، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی' نیز در کنار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در سالن های 6 و 7 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

 

نظر شما