بیان گلایه مندی استرس را تشدید می‌کند

۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۲:۲۵
کد خبر: ۳۸۰۰۹۹
بیان گلایه مندی استرس را تشدید می‌کند
زندگی ماشینی و پیچیده امروز باعث نهادینه کردن استرس در زندگی همه افراد شده است و به نوعی همه افراد روزانه با استرس های محیطی رو به رو می شوند که با زندگی شان عجین شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روان شناسان بر این باورند که هیچ فردی را نمی توان یافت که در طول زندگی و عمر خود استرس را تجربه نکرده باشد.زمانی که افراد دچار چنین حالت هیجانی می شوند نخستین علامتی را با آن رو به رو خواهند شد افزایش ضربان قلب است.

تحقیقات و مطالعات نشان می دهد به محض اینکه ضربان قلب شدت می یابد کف دستان نیز دچار تعریق شده و همین رفتارها اگر به صورت عادت درآید نشانه افزایش استرس به شمار می رود.از سوی دیگر عادت هایی در شیوه خوردن،نوشیدن و خوابیدن و حتی در برخورد با دیگران ممکن است باعث تشدید استرس شود.
 
همچنین مصرف زیاد کافئین،بیان گلایه مندی ها و ... نیز باعث افزایش استرس می شود. در این گونه مواقع به افراد توصیه می شود ذهن خود را با موضوعاتی که نمی توانند آن را تغییر دهند مشغول کنند.همچنین اولویت بندی کردن کارها و فعالیت ها یکی از مواردی است که به کاهش استرس می انجامد.
 
به گزارش برنا به نقل از آستان، مطالعات اخیر پژوهشگران حاکی از آن است داشتن خواب کافی باعث کاهش استرس می شود.همچنین تحلیل کردن رفتار خود و دیگران نیز باعث می شود تا کمتر استرس را تجربه کنید.معمولا افرادی که برنامه ریزی درست و دقیقی از کارهای خود ندارند استرس بیشتری را تجربه خواهند کرد.زیرا این افراد فقط روی بدی ها تمرکز می کنند و کارهای شان را به تعویق می اندازند عجله و شتاب باعث افزایش استرس می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز