آتش سوزی در بازار تهران

۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۴:۰۳
کد خبر: ۳۸۰۱۴۸
آتش سوزی در بازار تهران
آتش سوزی گسترده انبار پارچه در بازار تهران خسارت مالی فراوانی برجای گذاشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 107، 7 و 4 به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی را ساعت 1:58 بامداد امروز به بازار حضرتی، سرای سعادت اعزام کرد.

فرهاد فرهادی افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: یک انبار بزرگ نگهداری پارچه به مساحت 500 مترمربع دچار آتش سوزی شده بود و آتش در حال سرایت به مغازه ها و انبارهای مجاور بود.

وی با اعلام اینکه احتمال محبوس شدن افراد در این انبار وجود داشت، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از تجهیزات مخصوص درب ورودی را باز کردند و پس از قطع جریان برق و گاز به منظور ایمن سازی محل حادثه، با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی از چندین سمت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این افسر آماده تصریح کرد: همزمان گروه دوم آتش نشانان برای جستجو در این انبار وارد ساختمان شدند که پس از تلاش فراوان مشخص شد در زمان بروز حادثه هیچ کس در این انبار حضور نداشته است.

فرهادی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی و تخلیه کامل دود ناشی از آتش سوزی با استفاده از فن های فشار مثبت به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است؛ کارشناسان منطقه 5 عملیات در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز