فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد:

۶۶۰۰ قلم انواع مواد غذایی قاچاق در خرم‌آباد کشف شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۱:۲۷
کد خبر: ۳۸۰۱۵۰
۶۶۰۰ قلم انواع مواد غذایی قاچاق در خرم‌آباد کشف شد
فرمانده انتظامی خرم‌آباد از کشف بیش از 6 هزار و 688 قلم انواع مواد غذایی قاچاق در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، حسین نجفی  در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته ماموران پاسگاه انتظامی خرم‌آباد در حین گشت زنی در محور اصلی این شهرستان به یک دستگاه خودرو نیسان مظنون و آن را توقیف کردند.

وی عنوان کرد: پس از توقیف و بازرسی این دستگاه نیسان بیش از 6 هزار و 688 قلم انواع مواد غذایی قاچاق در خرم‌آباد کشف و در این زمینه دو نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد ادامه داد: همچنین ماموران این پاسگاه در حین گشت‌زنی یک دستگاه خودرو پژو 405 را توقیف کرده که در بازرسی از آن تعداد 695 دست شلوار کتان به صورت قاچاق کشف کردند و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

این مسئول با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل تا مراحل قانونی آنها انجام شود، ادامه داد: ماموران انتظامی پاسگاه آبسرده نیز در حین گشت‌زنی طی 24 ساعت گذشته به یک دستگاه خودرو نیسان مظنون و آن را متوقف می‌کنند.

نجفی گفت: ماموران پس از بازرسی از خودرو مذکور توانستند، دو هزار و 500 کیلوگرم کود شیمیایی که به صورت قاچاق وارد استان می‌شدند را کشف و متهم را به یگان انتقال دهند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام تلاش آماده برخورد با تمام جرائم به ویژه ورود کالاهای غیرمجاز و قاچاق به محدوده شهرستان خرم‌آباد را دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز