معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان :

۲۹ تن مواد مخدر در فارس کشف شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۸:۳۷
کد خبر: ۳۸۱۳۷۹
۲۹ تن مواد مخدر در فارس کشف شد
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون و با انهدام 111 باند مواد مخدر، 29 تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ " ناصر کشاورز" در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اظهارداشت: مواد مخدر ریشه بسیاری از جرائم در جامعه است و همه تلاش و کوشش فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با این پدیده شوم و برخورد با سوداگران مرگ است.
وی ادامه داد: در همین راستا مأموران انتظامی استان فارس از ابتدای سال جاری تا کنون موفق شده اند 29 تن انواع مواد مخدر کشف و ضمن انهدام 111 باند مواد مخدر، 14 هزار و 524 قاچاقچی را شناسایی و دستگیر کنند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر لزوم برخورد با معتادان متجاهر در سطح شهر، گفت: طرح برخورد با معتادان متجاهر و همچنین خرده فروشان مواد مخدر با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز تشدید می شود.
کشاورز با تأکید بر لزوم راه اندازی و آمادگی مراکز جمع آوری معتادان، افزود: مأموران انتظامی استان فارس آمادگی دارند همه معتادان سطح شهر را با هماهنگی مقام قضائی جمع آوری و تحویل این مراکز دهند.
وی با بیان اینکه شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند، گفت: استان فارس با تلاش خادمان مردم در نیروی انتظامی محل ناامنی برای قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خواهد بود.
 
 
نظر شما