پارچه ۹ میلیاردی کشف شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۵:۴۱
کد خبر: ۳۸۱۳۸۶
پارچه ۹ میلیاردی کشف شد
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از توقیف دو محموله 9 میلیارد ریالی پارچه قاچاق در اراک خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ یوسف سپهوند گفت: در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی استان در تحقیقاتی گسترده مطلع شدند که محموله‌ای بزرگ از پارچه‌های قاچاق از محورهای مواصلاتی استان عبور داده خواهد شد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله برنامه‌ریزی لازم برای توقیف محموله قاچاق از سوی ماموران پلیس آغاز شد.

این مقام انتظامی استان مرکزی با اشاره به عملیات شناسایی و توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق خاطرنشان کرد: با توقیف خودروها مشخص شد که بار آنها پارچه است و رانندگان نیز مدارکی را برای تردد قانونی کالاهای خود به پلیس ارائه دادند.

سرهنگ سپهوند افزود: با هوشیاری و دقت ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، مشخص شد که 22 تن از پارچه ها اضافی و به صورت قاچاق و خارج از ضوابط قانونی در حال جابجایی است.

سرهنگ سپهوند با اشاره به ارزش کالاهای کشف شده خاطر نشان کرد: کالاهای کشف شده دارای ارزشی در حدود 9 میلیارد ریال است که با بارگیری از یکی از شهرهای جنوبی کشور به مقصد تهران در حال انتقال بود.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه تلفنی فوریت‌های  پلیسی 110 به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با متخلفان اقدام لازم صورت گیرد.

 

نظر شما