سرعت زیاد حادثه آفرید

۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۹:۵۳
کد خبر: ۳۸۱۸۳۴
سرعت زیاد حادثه آفرید
رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی، برخورد خودروی سواری با موانع جاده خاوران و مصدومیت دو سرنشین آن را در پی داشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، با برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با جدول داخل دوربرگردان در جاده خاوران، رانندگان خودروهای عبوری این حادثه را به سامانه 125 اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 01:14 بامداد امروز آتش‌نشانان ایستگاه های 37 و 78 را به به همراه تیم نجات به شرق به غرب جاده خاوران داخل دوربرگردان میدان آقانور اعزام کرد.

پراید زمانی که مسافتی را در بین زمین و آسمان طی کرد در لاین مخالف جاده خاوران با زمین برخورد و از حرکت بازایستاد و دو سرنشین جوان آن که در وضعیت بسیار بدی به سر می‌بردند داخل خودرو محبوس شده بودند. شاهدان ماجرا بلافاصله با سامانه 125 تماس گرفتند و از آتش نشانی تقاضای کمک کردند. ستاد فرماندهی نیز ساعت 01:14 بامداد امروز زنگ ایستگاه‌های را به‌صدا درآورد و نیروها را به‌همراه تیم نجات عازم شرق به غرب جاده خاوران داخل دوربرگردان میدان آقانور کرد.

مصطفی اسدزاده فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: بر اساس گفته شاهدان این خودروی سواری به همراه دو سرنشین جوان خود به دلیل سرعت زیاد و توانایی نداشتن در کنترل خودرو در مسیر مخالف جاده خاوران با جدول دوربرگردان برخورد کرده و با توجه به مصدومیت شدید درون خودرو محبوس شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله همزمان با قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت سوخت آن و ایمن کردن محل حادثه با استفاده از لوازم هیدرولیکی نجات، اقدام به بریدن قسمت هایی از بدنه خودروی سواری برای بیرون آوردن هر دو مصدوم کردند.

اسدزاده تاکید کرد: آتش نشانان پس از تحویل هر دو مصدوم که به شدت از ناحیه سر، صورت، قفسه سینه، دست و پا مصدوم شده بودند به عوامل اورژانس و ایمن سازی محل حادثه و تحویل محل به عوامل انتظامی و راهور منطقه 15 به ماموریت خود پایان داد.

علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور در دست بررسی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز