وزیر بهداشت در آیین رونمایی سامانه یکپارچه بهداشت:

یزد در حوزه سلامت کشور از بهترین هاست

۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۷:۴۷
کد خبر: ۳۸۱۸۹۸
وزیر بهداشت اعلام کرد: دیابت یکی از چالش های حوزه سلامت در استان یزد است که باید با پوشش شبکه آن را کنترل کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر سیدحسن هاشمی در آیین رونمایی سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) شهرستان اردکان یزد گفت: کار ما در حوزه سلامت همواره پیشگیری است و ایجاد سامانه یکپارچه بهداشت یکی از جلوه های آن است.

وزیر بهداشت در این مورد افزود: حتی کارهایی که در حوزه درمان انجام داده ایم در واقع در راستای پیشگیری بوده؛ پیشگیری ازمرگ و میرها و پیشگیری از صرف هزینه های بیشتر ولی متاسفانه به دلیل برخی بد اخلاقی های آلوده به جهل این طور عنوان می شود که کاری در زمینه بهداشت انجام نشده است.

دکتر هاشمی در مورد فعالیت های انجام شده در حوزه سلامت در یزد نیز عنوان کرد: دست اندرکاران حوزه سلامت یزد به دلیل وحدتی که دارند توانسته اند اقدامات مطلوبی را در این حوزه انجام دهند و این استان را به یکی از استان های نمونه در حوزه بهداشت و درمان تبدیل کنند.

وی با اشاره به اینکه یزد از معدود استان هایی است که توانسته کل استان را تحت پوشش شبکه درآورد تاکید کرد: البته کار در همین جا تمام نمی شود و ما زمانی به نتیجه مطلوب می رسیم که استمرار فعالیت  ها را در بهبود شاخص ها ببینیم.

وزیر بهداشت در این مورد خاطرنشان کرد: مثلا در مورد بیماری دیابت که یکی از مشکلات مردم یزد است باید با پوشش مطلوب شبکه آن را کنترل کرد.

وزیر بهداشت در ادامه سفر خود به یزد و اردکان راهی بیمارستان ضیایی شد تا بخش های مختلف این بیمارستان را افتتاح کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز