معاون بهداشت وزارت بهداشت:

سامانه یکپارجه بهداشت نیاز به استقبال مردم دارد/ پایان دوران ثبت کاغذی اطلاعات

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۷:۵۳
کد خبر: ۳۸۲۱۵۱
معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه بهداشت در اردکان یزد اعلام کرد: ایجاد سامانه یکپارچه بهداشت اقدام بسیار مهمی است ولی کار ما هنوز تمام نشده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر علی اکبر سیاری در آیین رونمایی سامانه یکپارچه بهداشتی در اردکان یزد با تشکر از زحمات انجام شده برای راه اندازی این سامانه گفت: با راه اندازی این سامانه تمام ثبت ها از شیوه کاغذی به الکترونیکی تبدیل می شود و دسترسی به اطلاعات بیماران با سهولت و دقت بیشتری انجام خواهد شد.

وی در این مورد افزود: برای طراحی و راه اندازی این سامانه دو سال زمان گذاشته ایم و به جز دو استان خراسان رضوی و گیلان، در حال حاضر این سامانه در همه استان ها در حال نصب است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با ذکر این نکته که به ثمر رسیدن این طرح نیاز به زمان دارد تاکید کرد: تا اینجا ما کار خود را انجام داده ایم و از این به بعد باید در انتظار استقبال مردم بنشینیم و سعی کنیم با کار وزمانیکه برای به ثمر رسیدن آن صرف شده این سامانه را در دسترس مردم قرار دهیم.

وی در پایان با اشاره به نقش سایر ارگان ها در شناساندن سامانه یکپارچه بهداشت گفت: امیدواریم تریبونهای نمازجمعه، مدارس، مساجد و رسانه ها در این راه حضور فعال داشته باشند و پرونده الکترونیکی سلامت را به مردم بشناسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز