با حضور وزیر راه‌ و‌ شهرسازی؛

بزرگترین پایانه مسافربری غرب کشور در تبریز افتتاح می شود

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۳:۴۶
کد خبر: ۳۸۲۲۶۳
بزرگترین پایانه مسافربری غرب کشور در تبریز افتتاح می شود
دکتر نجفی به برنا گفت: با بهره‌برداری از پروژه تحول‌آفرین پایانه مرکزی تبریز در آستانه بهار طبیعت، عیدانه ویژه شهرداری تبریز تقدیم شهروندان خواهد شد.

شهردار تبریز از افتتاح پروژه عظیم پایانه مرکزی تبریز با حضور وزیر راه‌ و‌ شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر صادق نجفی اظهار داشت: با بهره‌برداری از پروژه تحول‌آفرین پایانه مرکزی تبریز در آستانه بهار طبیعت، عیدانه ویژه شهرداری تبریز تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی با یادآوری این‌که پروژه پیش‌تر مقرر بود در ایام دهه مبارک فجر افتتاح شود، افزود: با توجه به جایگاه خاص پروژه پایانه، با هماهنگی استاندار، زمینه‌های حضور وزیر راه‌ و‌ شهرسازی در مراسم بهره‌برداری باید فراهم می‌شد؛ این امر محقق شده و پنجشنبه بیستم اسفندماه سال جاری شاهد افتتاح این  پروژه خواهیم بود.

وی اعتبار پروژه پایانه را بالغ بر 80 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بخش عمده این اعتبار در دو سال اخیر به پروژه تزریق شده است؛ به این ترتیب، با بهره‌برداری از این پروژه مهم، شاهد تحقق دستاورد مهم عمرانی و اجتماعی در شهر خواهیم بود که این امر قطعا در راستای اهداف گردشگری «تبریز 2018» نیز تاثیر چشمگیر خواهد داشت.

شهردار تبریز اضافه کرد: پروژه پایانه در کنار دستاوردهای گردشگری و اقتصادی، از مراکز زیبای تبریز بوده و از حیث دستاوردهای اجتماعی و منظر معماری شهری، حایز اهمیت است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز