مهار ریزش داربست ساختمان ۷ طبقه

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۶:۵۲
کد خبر: ۳۸۲۳۸۰
مهار ریزش داربست ساختمان ۷ طبقه
خطر ریزش داربست های فلزی یک ساختمان درحال ساخت به داخل خیابان و برروی رهگذران و خودرو ها توسط آتش نشانان برطرف شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر احتمال سقوط داربست بر روی چند خودرو و کابل‌های برق، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 33 و نجات 5 را در ساعت 14:12 دقیقه روز گذشته به محل حادثه در بلوار استاد معین، خیابان نوری نیارکی اعزام کرد.

به گفته امیر معماریان مدیر عملیات منطقه چهار آتش نشانی تهران، داربستی که بر روی نمای یک ساختمان 7 طبقه مسکونی در حال ساخت نصب شده بود به علت وزش باد و همچنین رعایت نکردن اصول ایمنی به صورت معلق درآمده و هر لحظه احتمال می رفت به داخل خیابان و خودروهای پارک شده، سقوط کند.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل و بستن نوارهای هشدار آتش نشانی از هرگونه حوادث بعدی جلوگیری کرده و با حضور عوامل برق، گاز و شهرداری منطقه، ساختمان را از بروزهرگونه خطری ایمن کردند.

معماریان درادامه گفت: آتش نشانان سپس با استفاده از چند دستگاه تیفور(جرثقیل دستی)، داربست در حال سقوط را مهار و درجای خود تثبیت کردند.

مدیر منطقه 4 عملیات این سازمان با اعلام این که خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی درپی نداشت، خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز