سلطان‌حسینی:

تدوین شاخص‌های ورزش همگانی در وزارتخانه ورزش و جوانان

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۰:۴۴
کد خبر: ۳۸۲۴۰۱
تدوین شاخص‌های ورزش همگانی در وزارتخانه ورزش و جوانان
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: وزارتخانه از یک‌سال گذشته شاخص‌هایی را در حوزه‌های ورزش همگانی، قهرمانی و ... تدوین کرده است که آن‌ها نقشه راه ما هستند.

به گزارش برنا از اصفهان، محمد سلطان‌حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان دوشنبه شب در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان و در جلسه مشترک با امیررضا خادم اظهار داشت: وزارتخانه از یک سال گذشته شاخص‌هایی را در حوزه‌های ورزش همگانی، قهرمانی و ... تدوین کرده است.

وی افزود: این شاخص‌های نقشه راه ما هستند و به کمک آن‌ها می‌توان به جایگاه مطلوب دست پیدا کرد.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان بیان داشت: گزارشاتی که ارائه می‌شود خود ارزشیابی است و در تمامی ابعاد این شاخص‌ها مسیر را مشخص می‌کنند.

وی اذعان کرد: این شاخص‌ها از بسیاری از موازی کاری‌ها می‌کاهد و فقط چیزی که مربوط به مسائل ورزشی است را ارائه می‌کند.

گفتنی است امیررضا خادم معاون حقوقی امور مجلس و همچنین هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش جوانان به همراه ایرج رحمانی مدیر کل امور استان‌ها در وزارت ورزش جهت بررسی عملکرد ورزش استان اصفهان به نصف‌جهان آمده‌اند و در اولین جلسه با هیئت‌های ورزشی استان دیدار و عملکرد آن‌ها را بررسی کرد.

خادم پس از جلسه و بررسی عملکرد هیئت‌های ورزشی اصفهان و سازمان ورزش و جوانان استان، با اعضا سازمان های مردم نهاد حوزه ورزش و جوانان استان اصفهان دیدار وبیشتر در مورد مسائل جوانان گفت و گو کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز