فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد:

کشف ۳۰۰ کیلو تریاک، هروئین و حشیش

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۸:۱۲
کد خبر: ۳۸۲۶۰۶
کشف ۳۰۰ کیلو تریاک، هروئین و حشیش
فرمانده انتظامی استان یزد از عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و کشف 300 کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری چهار نفر از سوداگران مرگ در این استان خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "ایرج کاکاوند"  گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و انهدام باندهای واردکننده موادافیونی، ماموران پلیس این استان از خبری پیرامون بارگیری و حرکت قاچاقچیان با یک محموله موادمخدر از شرق کشور به سمت پایتخت مطلع شدند.

وی ادامه داد: با توجه به دریافت این خبر، تیم های عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان تشکیل و کنترل محورهای مواصلاتی را در اولویت کار قرار دادند.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به ردگیری مسیر تردد قاچاقچیان گفت: روز گذشته چندین دستگاه خودروی سواری، حامل موادمخدر در مسیرهای موردنظر مشاهده و ماموران پلیس دستور ایست را صادر کردند و با انجام یک عملیات ضربتی، سه دستگاه خودروی سواری مربوط به سوداگران مرگ را متوقف کردند.

کاکاوند افزود: در این عملیات 300 کیلو انواع موادمخدر شامل 223 کیلو تریاک، 53 کیلو هروئین و 24 کیلو حشیش کشف شد و چهار نفر از سرکردگان اصلی واردکننده موادمخدر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه تصریح کرد: مبارزه با باندهای تهیه و توزیع موادمخدر از اهداف مهم پلیس یزد است که ماموران پلیس این استان با انجام برنامه ریزی های لازم و تلاش شبانه روزی خود در این راه توفیقات بسیار چشمگیری را داشته اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز