وفایی نژاد تأکید کرد:

مأمورین سد معبر شهرداری از برخورد خشن با دست‌فروشان اجتناب نمایند

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۳:۲۳
کد خبر: ۳۸۳۳۶۶
مأمورین سد معبر شهرداری از برخورد خشن با دست‌فروشان اجتناب نمایند
رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس هرگونه برخورد خشن و خارج از عرف و اخلاق اسلامی از سوی مامورین سد معبرمحکوم بوده و کلیه افرادی که در این خصوص مورد تظلم واقع شده‌اند می‌توانند به مراجع قضایی مراجعه کنند.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران، حمیدرضا وفایی‌نژاد،  گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: برخورد مأمورین سد معبر شهرداری با دست‌فروشان، دوره‌گردها  و عواملی که اقدام به سد معبر در معابر عمومی می‌کنند که منتج به اختلال در عبور و مرور عابران پیاده یا حتی خودروها می‌شود باید مطابق قوانین و مقررات شهرداری باشد.

وی بیان کرد: هرگونه برخورد خشن و خارج از عرف و اخلاق اسلامی محکوم بوده و کلیه افرادی که در این خصوص مورد تظلم واقع شده‌اند می‌توانند به مراجع قضایی مراجعه کنند.

رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس خاطرنشان کرد: جا دارد فعایت‌های همکاران عزیز در شهرداری که در این خصوص انجام وظیفه می‌کنند، صرفاً در چهارچوب مقررات و مستند به تبصره یک ذیل بند 2 ماده 55 قانون شهرداری باشد.

وی تصریح کرد: قانون به صراحت اعلام داشته سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز آنها و همچنین میدان‌ها، پارک‌ها ، باغ‌های عمومی برای کسب یا سکنی و هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از این امر جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن یادشده به وسیله مأمورین خود اقدام نماید...

وفایی‌نژاد گفت: انجام وظیفه مأمورین سد معبر شهرداری با توجه به اینکه معابر عمومی متعلق به همه مردم شهر بوده و هیچ احدی حق استفاده خصوصی از آن را ندارد ضروری است و عوامل دست‌فروش و ایجاد سد معبر باید نسبت به موضوع و قانون فوق‌الذکر توجه کنند.

وی در پایان متذکر شد: بر اساس همین قانون و در صورت انجام وظیفه قانونی توسط ماموران سد معبر شهرداری، آنان حق اعتراض یا ادعای هیچ‌گونه خسارتی ندارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز