معرفی شیراز برای پایتختی جوانان جهان اسلام/فرصتی که باید استفاده شود

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۶:۳۳
کد خبر: ۳۸۳۴۱۱
معرفی شیراز برای پایتختی جوانان جهان اسلام/فرصتی که باید استفاده شود
با رایزنی و پیگیری های انجام شده توسط مدیرکل ورزش و جوانان فارس و نظر مساعد مسئولان وزارت خانه شهر پرآوزه شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام به سازمان کنفرانس اسلامی معرفی شد که دراولین جلسه این سازمان موضوع پایتختی شیراز مطرح خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، پایتخت جوانان جهان اسلام فرصت مغتنمی برای رشد و بالندگی بیشتر شهر شیراز است که باید از آن با کمک دست اندرکاران سایر ارگان ها به ویژه شهردار فرهنگ دوست و هنرپرور سومین حرم اهل بیت(ع)استفاده بهینه کرد.
معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس دراین زمینه به خبرنگار برنا گفت: برای اولین بار، شیراز از جانب وزارت ورزش و جوانان به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام  به مدت دو سال معرفی شده و درسال آینده به طور حتم شاهد اتفاقات بسیار مناسبی درشهر شیراز خواهیم بود.
علی رضایی ضمن ابرازخرسندی از معرفی شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام، بیان کرد: درشرایط کنونی که شیراز نتوانست عنوان پایتخت فرهنگی ایران و پایتخت کتاب کشور را کسب کند،  شرایط به وجودآمده می تواند زمینه ساز معرفی هرچه بهتر شهر شیراز و توانمندی‌های آن به جهان اسلام باشد.
هفتم اسفند روز امید-شیراز2
وی تاکید کرد: انتخاب شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام باعث می شود تا جوانان با استعداد و توانمند شیرازی به واسطه دیدار و آشنایی با جوانان سایر کشورهای جهان اسلام به  پویایی فکری، ذهنی و در نهایت شکوفایی اندیشه برای موفقیت هرچه بیشتر درعرصه های مختلف برسند.
معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس افزود: انتخاب شیراز به عنوان پایتخت جوان جهان اسلام فرصت مغتنمی برای جوانان این شهر ایجاد می کند تا با جوانان سایر کشورهای اسلامی ارتباطی فرهنگی،اجتماعی،ورزشی،هنری، سیاسی وعلمی برقرار کنند و درزمینه رشد و اعتلای فکری خود و سایر شهروندان گام بردارند.
رضایی تصریح کرد: برای موفقیت دراین عرصه همکاری نهادهای مانند شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد دانشگاهی، دانشگاه شیراز ، علوم پزشکی، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری با اداره کل ورزش و جوانان فارس لازم است.
اصحاب رسانه  و خبرنگاران استان فارس با توجه به بهرمندی از قلم های توانمند  میتوانند با نوشته های سازنده خود لزوم حمایت و همکاری مسئولان  ارگان های مختلف استان از ورزش و جوانان استان برای موفقیت  شهر شیراز در زمینه پایتختی  جوانان جهان اسلام  را بیش از بیش یادآور شوند تا دراین عرصه نیز شاهد موفقیت شیراز همیشه سرفراز در سطح جهان باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز