دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۱:۵۸
کد خبر: ۳۸۳۵۰۰
دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد
رفع تحریم ها یکی از دو رویداد امیدبخش، اثربخش و شادی آفرین در کشور است .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، دکترمحمد باقر نوبخت  در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشکده معماری و هنر دانشگاه گیلان افزود: دولت تدبیر و امید همین که توانست تحریم های ناجوانمردانه و سخت را از پای ملت ایران بردارد، خدمت بزرگی کرده است.

وی اظهار داشت: رفع تحریم ها یکی از دو رویداد امیدبخش، اثربخش و شادی آفرین در کشور است که دولتمردان برای آن زحمات زیادی کشیدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به سختی های مالی سال ۹۴ بیان کرد: در سال ۱۳۹۰، درآمدهای نفتی کشور بالغ بر ۱۱۹ میلیارد دلار بود، اما امروز کمتر از ۲۰ میلیارد دلار است.

وی تصریح کرد: اما دو رخداد شیرین سال ۹۴ در کشور، همه سختی ها را قابل تحمل کرد.

نوبخت در ادامه انتخابات هفتم اسفند را دیگر رخداد امیدبخش سال ۹۴ در کشور عنوان و اضافه کرد: مردم در این روز نشان دادند که خواهان تحول، تغییر و اصلاحات در کشور هر چند با گام های حساب شده، هستند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم از سراسر کشور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: با حسن اعتمادی که مردم در انتخابات هفتم اسفند نشان دادند، باز هم خدمتگزاران ملت، از آن برای سرافرازی کشور استفاده می کنند.

معاون رییس جمهور در ادامه  گفت: حق هیچ دانشگاهی را به دانشگاه گیلان نخواهم آورد، چراکه دانشگاه گیلان، حقی دارد و بستر مردان بزرگی است که درآن تربیت و وارد جامعه می شوند.

وی به اقدامات خوب انجام شده در گیلان نیز اشاره کرد وگفت : هفته آینده یک بخش از تونل آزاد راه رشت -قزوین پذیرای عبور مردم ومسافران خواهد بود.

ساختمان جدید دانشکده معماری و هنر دانشگاه گیلان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع با مبلغ ۹۵ میلیارد ریال در چهار طبقه به بهره برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز