کشف بیش از ۱۹۵ کیلوگرم مواد افیونی قبل از توزیع

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۵:۳۲
کد خبر: ۳۸۳۵۳۳
کشف بیش از ۱۹۵ کیلوگرم مواد افیونی قبل از توزیع
- فرمانده انتظامی استان از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 195 کیلو و 752 گرم تریاک در "شهریار" خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  سردار "محسن خانچرلی" گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر در شهریار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی، ماموران موفق به شناسایی باند قاچاق و توریع مواد مخدر در شهریار شده و با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه قاچاقچیان اعزام شدند.

سردار خانچرلی ادامه داد: ماموران در عملیاتی ضربتی وارد مخفیگاه متهمان شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنها، 195 کیلو و 752 گرم تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این رابطه پنج قاچاقچی دستگیر و به همراه مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران منتقل شدند.

رئیس پلیس غرب استان تهران بیان داشت: متهمان در بازجویی های پلیس با اعتراف مبنی بر این که مواد مخدر را از استان های جنوبی و شرقی کشور تهیه کردند و قصد فروش آن در شهرستان های غرب استان تهران را داشتند که با سرعت عمل ماموران موفق به این کار نشدند.

 فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند،گفت: مبارزه با مواد مخدر از اولویت های پلیس غرب استان تهران است و با سوداگران مرگ به شدت برخورد خواهد شد.

 

نظر شما