در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم انجام شد؛

تجلیل از اهل بیت خدا

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۹:۳۷
کد خبر: ۳۸۳۶۱۰
تجلیل از اهل بیت خدا
مدیر مرکز فرهنگی بهرمان از دو خانواده و فرزندان شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سردار رشید اسلام حسین فدائی از شهدیان مدافع حرم حضرت زینب(س) می باشد که خانواده این شهد معزز در سطح منطقه پنج شهرداری مشهد زندگی می کنند.

شهید حسین فدائی دی ماه سال جاری پس از سال مبارزه کردن در حرم حضرت زینب(س) در سن 40 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

این شهید معزز که خانواده او در سطح منطقه پنج شهرداری مشهد زندگی می کنند دارای سه فرزند دو پسر 7 و 5 ساله و یک دختر 9 ساله می باشد.

ظهر امروز دوشنبه هفدهم اسفندماه جاری مدیر مرکز فرهنگی بهرمان به همراه یکی از بانوان فعال مرکز به مناسبت برنامه های استقبال از بهار مرکز برای دلجویی و همدردی با خانواده شهدا به منزل شهید معزز حسین فدائی رفتند.

در این دیدار مدیر مرکز فرهنگی بهرمان پای خاطرات همسر شهید نشستند و کمی با فرزندان شهید صحبت کردند و در این دیدار به رسم یادبود و تجلیل از این خانواده تابلوی قرآنی معرق به آنها هدیه دادند.

همچنین مدیر مرکز فرهنگی بهرمان ظهر امروز از خانواده شهید رضا میرزایی شهید 37 ساله که دارای دو فرزند است و مرداد ماه سال گذشته در دفاع از حرم خضرت زینب(س) به شهادت رسیده است دیدار کردند و برای تقدیر از خانواده این شهید تابلوی قرآنی اهدا کردند.

لازم به ذکر است، ظهر امروز گروه مستند ساز شبکه افق صدا و سیما برای تهیه مستند از خانواده سردار شهید حسین فدائی در منزل این شهید حضور داشتند و برای تهیه مستند در رابطه با زندگینامه این شهید معزز با همسر و فرزندان شهید مصاحبه کردند.

 

نظر شما