سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به برنا خبر داد:

کپسول آتش‌نشانی جان کارگر افغانی را گرفت

۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۷:۳۱
کد خبر: ۳۸۳۷۳۷
کپسول آتش‌نشانی جان کارگر افغانی را گرفت
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک کارگاه کفاشی خبر داد و گفت: در اثر این حادثه یک جوان افغان جان خود را ازدست داد.

جلال ملکی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا گفت: ساعت 1:51 دقیقه بامداد آتش‌ در کارگاه کفاشی ماموران آتش‌نشانی سه ایستگاه را به خیابان ظهیرالاسلام، خیابان مصباح کشاند.

وی در ادامه افزود: پس از حضور آتش‌نشانان به محل حادثه، مشاهده شد که در طبقه سوم یک ساختمان 6 طبقه که در هرطبقه سه تا چهار کارگاه کفاشی وجود داشت آتش‌سوزی شده است.

ملکی با بیان اینکه در این کارگاه 30 متری چند کارگر افغانی مشغول کار با بنزین بودند، عنوان کرد: بنزین از دست یکی از کارگران رها شد و لباس‌ها و اطرافش مملوء از بنزین شده بود. به علت روشن بودن اجاق خوراک‌پزی، کارگاه آتش‌ گرفت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره بر اینکه کارگران افغانی پیش از رسیدن ماموران آتش‌نشانی حریق را خاموش کرده بودند، خاطرنشان کرد: حجم آتش کم بوده و کارگران موفق به مهار آتش شدند اما با این حال به تشخیص عوامل اورژانس، کارگر افغان جان خود را از دست داد.

وی در خصوص علت مرگ کارگر جوان گفت: علت مرگ را پزشکی قانونی مشخص می‌کند اما ممکن است این جوان براثر مواد داخل کپسول‌ها جان باخته باشد، زیرا پس از حضور آتش‌نشانان و عوامل اورژانس در محل مشخص شد که وی از پودر و مواد داخل کپسول‌ها استنشاق کرده است.

ملکی در پایان بیان داشت: آتش‌نشانان در ساعت 2:57 دقیقه بامداد به عملیات خود پایان دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز