جلال ملکی در گفت‌وگو با برنا:

انفجار، خانه ۲۰۰ متری را تخریب کرد

۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۸:۰۵
کد خبر: ۳۸۳۷۶۳
انفجار، خانه ۲۰۰ متری را تخریب کرد
سخنگوی سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی 200 متری خبر داد و گفت: در این حادثه چهار جوان دچار مصدومیت شدند.

سید جلال ملکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا گفت: ساعت 1:47 دقیقه بامداد حادثه انفجار در یک منزل مسکونی 200 متری که حدود 60 متر زیربنا داشت در مرتضی گرد به سامانه 125 اعلام شد و ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: به هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشخص شد که انفجار مواد محترقه در این منزل مسکونی بسیار شدید بوده به گونه‌ای که دیوارهای منزل تخریب شده و از داخل خانه  بخشی از خیابان مشخص بود.

ملکی با بیان اینکه این منزل مسکونی شعله‌ور بود، خاطرنشان کرد: در اطراف این خانه یک انبار لوازم خانگی و یک اتاق خودرو وجود داشت که در اثر انفجار دیوارها روی خودروها آوار شد و قسمتی از انبار لوازم خانگی نیز شعله‌ور شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در ادامه گفت: این منزل مسکونی به چهار کارگر 25 تا 26 ساله اجاره داده شده بود تا مواد محترقه خود را نگهداری کنند.

ملکی با اشاره بر اینکه در زمان انفجار کارگران در داخل خانه حضور داشتند، عنوان کرد: ماموران آتش‌نشانی پس از تخلیه خانه، هرچهار جوان را به مراکز درمانی منتقل کردند و در ساعت 3:13 بامداد به عملیات خود پایان بخشیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز