تامین ٧٠ تن میوه شب عید در اسدآباد همدان

۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۲:۲۳
کد خبر: ۳۸۳۸۳۹
تامین ٧٠ تن میوه شب عید در اسدآباد همدان
معاون فرماندار شهرستان اسدآباد از تامین و تهیه ٧٠ تن میوه شب عید در این شهرستان خبر داد و گفت: از این میزان میوه ۵٠ تن پرتقال و ٢٠ تن سیب است.

 به گزارش خبرگزاری برنا "نادر ملایی" در جلسه تنظیم بازارشهرستان اسدآباد، اظهار کرد: میوه تامین شده شب عید شهرستان توسط ٩ عامل توزیع خواهد شد که یک عامل در شهر آجین و ٨ عامل توزیع‌کننده میوه شب عید در شهر اسدآباد درنظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه در صورت نیاز محدودیتی در رابطه با میوه شب عید و تامین بیشتر آن وجود ندارد، تصریح کرد: بر همین اساس در صورت تقاضا تعداد عاملان توزیع میوه شب عید نیز افزایش خواهد یافت.

ایشان همچنین با بیان اینکه هزار و 750 تن گوشت مرغ در استان همدان به صورت ذخیره برای شب عید وجود دارد، عنوان کرد: در حال حاضر ۵ تن گوشت مرغ وارد شهرستان شده که برای نیاز و تقاضای بیشتر هیچ‌گونه محدودیت وجود نخواهد داشت.

ملایی با اشاره به درنظر گرفته شدن ۴ عامل توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ٢٣٢ تن گوشت قرمز منجمد نیز به صورت کارتنی در سردخانه‌های همدان ذخیره است که بدون محدودیت براساس میزان تقاضا گوشت قرمز شب عید شهرستان تامین می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر توجه و پایش تاریخ مصرف گوشت مرغ و گوشت قرمز سطح شهرستان توسط اکیپ بهداشت افزود: در این راستا باید توجه ویژه‌ای به رستوران‌های بین‌راهی و اغذیه‌فروشی‌های شهرستان توسط شبکه و مرکز بهداشت شهرستان شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز