معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛

توصیه های لازم برای چهارشنبه آخر سال و خود مراقبتی دانش آموزان

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۲:۲۲
کد خبر: ۳۸۳۹۱۰
توصیه های لازم برای چهارشنبه آخر سال و خود مراقبتی دانش آموزان
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت : توصیه های لازم برای چهارشنبه آخر سال به مدارس گفته شده است و دستور العمل آن به همه مدارس ارسال شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مهرزاد حمیدی اظهارکرد : هر سال قبل از فرارسیدن چهارشنبه آخر سال دستور العمل آن را تنظیم می کنیم و دستور العمل به عنوان یک دستور العمل پایدار برای همه مدارس ارسال شده است .

وی تصریح کرد : علاوه بر آن وقتی به ایام آخر سال نزدیک می شویم این دستورالعمل را در داخل سایت وزارت آموزش و پرورش قرار می دهیم .

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد : همه توصیه های لازم به مسئولان مدارس و اولیاء آنها در مورد چهارشنبه آخر سال انجام می شود .

حمیدی ضمن هشدار به اولیا و دانش آموزان، افزود : به هر حال چهارشنبه آخر سال یک مراسم فرهنگی و تاریخی است که در کشور ما وجود داشته است اما با این محصولات و مواد محترقه ای که کشور های مختلف تولید می کنند، بدعتی در آن جشن فرهنگی و تاریخی به وجود آمده و تغییراتی در آن ایجاد کرده اند .

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: استفاده از وسایل محترقه ایمنی افراد را به خطر می اندازد و هشدار می دهم که مسائل ایمنی را در این زمینه رعایت کنند و از مدیران مدارس می خواهم تذکرات لازم در این خصوص را به موقع ابلاغ کنند همچنین دستگاه های عمومی کشور از جمله آتش نشانی ، نیروهای انتظامی و رسانه ملی نیز هشدار های لازم در این خصوص را به مردم و به ویژه دانش آموزان دهند .

وی یادآورشد : از همه مهمتر خود مراقبتی دانش آموزان در این زمینه است و همچنین والدین نیز باید بر رفتار فرزندان خود در این روز نظارت کافی داشته باشند تا دست به کار های پر خطر در این روز نزنند تا زمینه ای برای تلخ شدن ایام عید برای خانواده فراهم نشود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز