"آمیکو" با ۲ تن و ۲۰۶ کیلو مواد مخدر توقیف شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۲:۴۷
کد خبر: ۳۸۳۹۵۸
آمیکو با ۲ تن و ۲۰۶ کیلو مواد مخدر توقیف شد
فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف دو تن و 206 کیلوگرم انواع مواد مخدر از یک دستگاه کامیون "آمیکو" در میدان "بیرم آباد" خبر داد و گفت: در این عملیات دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "رضا بنی اسدی" گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با همکاری اطلاعاتی پلیس سمنان از بارگیری محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور اطلاع یافتند.

وی افزود: از این رو کنترل محسوس و نامحسوس محورهای مواصلاتی در دستور کار قرار گرفت و ماموران با نهایت دقت و تیزهوشی به انجام وظیفه پرداختند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: ماموران حین کنترل محور "نهبندان-شهداد" به یک دستگاه کامیون "آمیکو" مشکوک شدند و به تعقیب نامحسوس آن پرداختند.

وی اضافه کرد: این کامیون پس از رسیدن به میدان "بیرم آباد" کرمان و سوار کردن یکی دیگر از متهمان پرونده، قصد حرکت به استان های مرکزی کشور را داشت که خود را در محاصره ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دید.

سردار بنی اسدی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی کامیون توانستند، دو تن و 206 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و 700 کیلوگرم تریاک، 317 کیلوگرم حشیش، 165 کیلوگرم مرفین و 24 کیلوگرم هروئین را کشف کنند.

وی اظهار داشت: در این عملیات، دو قاچاقچی مسلح دستگیر و به همراه مواد کشف شده به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

سردار بنی اسدی در پایان اضافه کرد: از شهروندان می خواهیم تا هر گونه موارد در خصوص توزیع، فروش و جابجایی مواد مخدر را از طریق سامانه فوریتی110 به پلیس گزارش دهند تا در اسرع وقت با سوداگران مرگ برخورد و از تبعات اجتماعی آن جلوگیری شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز